Consumption, friendship and fashion

Authors

DOI:

https://doi.org/10.5965/25944630722023e3577

Keywords:

fashion, marketing, consumption

Abstract

Interview carried out by the editors of the Revista de Ensino em Artes, Moda e Design to GT Consumo de Moda. 
Interview granted on February 4, 2023, at Maringá – Olga Maria Coutinho Pepece.
Interview granted on March 30, 2023, in Rio de Janeiro – Ana Paula Celso de Miranda.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Olga Maria Coutinho Pépece, State University of Maringá

Doutora em Administração pela Universidade Federal do Paraná, Professora Associada da Universidade Estadual de Maringá. Coordena o GT Consumo de Moda junto com a Professora Ana Paula Celso de Miranda desde o ano de 2014. Link do Lattes: http://lattes.cnpq.br/3983476350546614. Orcid: 0000- 0002-9155-9285. Email da entrevistada: omcpepece@uem.br

Ana Paula Celso de Miranda, Federal University of Rio de Janeiro

Doutora em Administração pela Universidade de São Paulo, Professora Doutora em Administração pela Universidade de São Paulo, Professora Associada da Universidade Federal do Rio de Janeiro. Coordena o GT Consumo de Moda desde a primeira edição. Link do Lattes: http://lattes.cnpq.br/5061912856624094. Orcid: 0000-0002-9155-9285. Email da entrevistada: apcm7@hotmail.com.

References


Published

2023-05-25

How to Cite

COUTINHO PÉPECE, Olga Maria; MIRANDA, Ana Paula Celso de. Consumption, friendship and fashion . Revista de Ensino em Artes, Moda e Design, Florianópolis, v. 7, n. 2, p. 1–8, 2023. DOI: 10.5965/25944630722023e3577. Disponível em: https://periodicos.udesc.br/index.php/ensinarmode/article/view/23577. Acesso em: 11 may. 2024.

Similar Articles

1 2 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.