O Ator Especial: Estudantes Especiais Atuam no Teatro de Integração
DOI:
https://doi.org/10.5965/1414573101072005129Abstract
Neste artigo, o projeto de Teatro Aplicado Os Astronautas, realizado com Estudantes Especiais é analisado através da narrativa em diálogo com quatro perspectivas diferentes e complementares: educação especial contemporânea; narrativa e construção de identidade; possibilidades concretas de explorar narrativa com ganhos estéticos e educacionais através do drama; e teatro como possibilidade de síntese artística coletiva da narrativa e de troca comunitária.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright Statement
The articles published by the magazine are free to use. The copyright is all assigned to the magazine. The articles whose authors are identified represent the expression from the point of view of their authors and not the official position of the journal Urdimento. The author (s) undertakes whenever publishing material relating to the article published in Revista Urdimento mention the said publication as follows: This article was originally published by Urdimento magazine in its volume (put the volume), number (put the number) in the year of (put the year) and can be accessed at:
http://www.revistas.udesc.br/index.php/urdimento
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.